April 16, 2010

Квилинг - Quilling





7 comments:

Irena said...

Страхотна е, панделката която си направила е много сладка :)

Em said...

Наиситна прекрасна картичка! Просто ти се възхищавам на това което правиш с обикновенни лентички цветен картон!

Unknown said...

Отдавна не съм коментирала твоите творения, Грета. Това е защото ме оставят без думи, но сега имам и друг повод да го направя - награда за теб. Намини да си я получиш :).

Desire said...

Много симпатично, заприлича ми на бродерия в първия момент, наистина страшно идейни неща правиш напоследък, от къде черпиш толкова вдъхновение

Ваня said...

Грета , мини при мене за награда !

krechi said...

Много добър квилинг! Интересна панделка! Имаш наградка при мен!

Anonymous said...

Много красиви неща правите! И аз ви давам една награда!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails