March 22, 2010

Миниатюри


Искам да ви представя най-мащабния си проект до този момент.Това са миниатюри,които поставих в стъклени колбички и бурканчета.Изложени са в кутия,която също декорирах с квилинг.Приблизителните размери на кутията са 25х30см.Всичко е зад стъкло с изключение на пеперудата,която е кацнала в горния ляв ъгъл. Нея лакирах с декупажен лак.

Наскоро се запалих по миниатюрите.Изработката им е наистина трудна,но  поставянето им в стъклени съдчета с тесен отвор е истинско предизвикателство.Аз използвах два вида бурканчета и един размер колбички.Такива и други размери можете да намерите в Магазина Слънчоглед.

Постарах се да снимам детайлно  всичко,но след като са поставени в стъклен съд снимането е доста трудно за аматьори като мен.Ако искате да разгледате на живо тези миниатюри може да посетите Магазин Слънчоглед в София. Там можете да намерите и  мои квилинг картички.

И тъй като винаги ме питат за колко време съм изработила дадено нещо искам да уточня -цялата кутия с миниатюри и декорацията на самата кутия направих за рекордните за мен 10дни. Не вярвах,че ще успея в такъв кратък срок,но бях толкова ентусиазирана и нетърпелива да видя всичко в завършен вид,че се справих.



















21 comments:

Creative said...

О.о аз съм без думи
Просто невероятно! Изумително!
Толкова красиво!

Ivolina said...

Наистина е изумително.
Малки съкровища от хартия.
Голям майстор си.

Маги said...

Разкошно!Много съм впечатлена.

Addii said...

Направо незнам какво да кажа страхотни са нещата-без думи

Le said...

Леле Гретаааа,
това е впечатлявашо,
тези миниатюри са толкова добре и прецизно изработени,красиви и истински,че всеки би изумял.
Много интересно, много красиво, кошниците са прекрасни...направо, съвсем съвсем искрено ти пожелавам голямо признание за този проект!

Unknown said...

И мен остави без дъх и без думи! Всичко е прекрасно, изпипано до съвършенство! Желая ти успех!

арт_мама said...

Съвършени са твоите миниатюри! Присъединявам се към пожеланията да получиш необходимото признание за труда си!

Мързеланче said...

Мила великолепно е!!! Не знам какво да напиша, просто не намирам подходящите думи...

Unknown said...

Невероятна красота! Наистина, каквото и да напиша ще е малко!

анубис said...

просто прекрасно,нямам думи...

Irena said...

Невероятни са, възхищавам ти се, ти си уникален творец (свалям ти шапка)!

krechi said...

Голяма майсторка си! Да правиш миниатюрки е истинско предизвикателство! Успех!

КаРи said...

Прекрасни са!
Следващия път като ида в Слънчоглед ще ги огледам внимателно :-))

k_savova said...

Останах без дъх.....
Сега разбирам, защо не беше публикувала нови неща дълго време.
Успех ти пожелавам :0)

Violka-Antevasin said...

Супер е да, много оригинално и сладко! Както са истинските растения миниатюри, които станаха така модерни сега.

Milena said...

Впечатляващо!Адмирации за изработката и положения труд!!!

Chiges said...

Божественярски са направо! Не мога да откъсна поглед!
Не се съмнявам в успеха ти, но ти го пожелавам все пак :).

Greta said...

Благодаря на всички за милите думи и пожеланията!Вие,хората следящи моя блог,хора разбиращи и ценящи изкуството под различните му форми, ме мотивирахте да се впусна в поредното квилинг предизвикателство.

Anonymous said...

Благодаря за интересната информация

Arabela said...

Грета!....Какво да кажа след всички тези суперлативи! Стоя, гледам, онемяла от съвършенството на тези МИНИАРТюри! Респект!

Диана Пенчева said...

Днес бях в магазин Слънчоглед и ги видях наживо! Много нежни, с невероятни детайли! Чудесна работа, Грета!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails