February 15, 2010

Цветя,много цветя...в синьо

Ето че се наканих да направя цветя в синьо.Много мислих дали да не ги сложа в кошничка,но в крайна сметка се отказах.Кошничка ще покажа някой друг път.

Пеперудката я нарисувах сама.Не ме бива много в рисуването и за това ми отне доста време. Надписът също е на ръка,но си мисля че следващия път ще заложа на принт.

От снимките не става ясно,но за листчето с надписа използвах хартия с 30%памук,стои много нежно,меко и приятно.



Имам идея да направя серия такива цветя в различни цветове,защото останах много доволна от резултата.Но не обичам да повтарям нещата,които правя и вероятно ще използвам само основната идея на картичката,а цветята ще са друг вид.

4 comments:

Desire said...

Много лятна картичка, метличинките и игличинките са много свежи и пеперудата е страшно нежна и красива, ех как ми липсва и на мен топлотоооооо

Nana said...

Разкошна комбинация от цветове и обща идея. Много е красиво!

арт_мама said...

Прекрасна картичка! И цветовата комбинация и изпълнението - всичко е на ниво. Аз скоро се пробвах с квилинга и сега по-добре оценявам усилията, които си вложила и постигнатите резултати. Поздравления!

Mihaela said...

Very nice design!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails