January 5, 2010

Съчетание на квилинг и бродерия

Реших да съчетая тези две техники-квилинг и бродерия.Втората е известна под името изонит,но на мен ми е трудно да възприема това име и за това я наричам бродиране на картички.Харесват ми тези мотиви,при които няма наслагване на много конци.Предпочитам бродерията да е като тънък контур,който очертава дадена рамка или фигура.

За първите си опити съм избрала  елементарни мотиви,които съчетах с квилингови цветя.

При последната картичка не използвах шаблон за бродиране и не се получи напълно равномерно.

1 comment:

Creative said...

Като луда фенка на бродериите и шевовете във всичките им форми, те поздравявам! :)
Третата картичка много ми допада. А и нали знаеш - красотата се крие именно в несиметричността. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails